FAQ

I vår FAQ hittar ni dom absolut vanligaste frågorna vi får. Har ni några andra frågor kan ni skicka ett mail till: info(at)fastgear.nu
Eat Sleep Race eller ESR är ett klädesmärke från New York som står för hög kvalité och riktigt bra produkter.
Vi skickar till hela Europa och Nord Amerika.
Ni kontaktar oss via mail eller telefon så får ni anvisningar om hur ni skickar tillbaka eran vara.
VISA, MasterCard, JCB, Discover, Diners ,Faktura, PayPal och Swish via Hips.
Vanligtvis skickar vi din order inom 1-3 arbetsdagar. Men vi försöker alltid få iväg alla paket så fort som möjligt.
Du kontaktar oss via mail info@fastgear.nu för att få reda på när produkten är tillbaka i lager.
När din order är klar och skickad får du ett mail med trackingkod så du kan se var din order är.
Vi letar alltid efter nya återförsäljare. Skicka ett mail till info@fastgear.nu så tar vi det därifrån.
Vi väljer ut några få i början på varje år som vi sponsrar året ut. Vill ni bli sponsrade måste ni maila till info@fastgear.nu i slutet på året.
Ja självklart! Gå med i vårt nyhetsbrev längre ner på sidan så skickar vi ut erbjudande då och då.
Så länge produkten inte är packad så är det inga problem. Mail ditt ordernummer och vilken produkt du vill avbeställa till info@fastgear.nu så hjälper vi dig.
Vi räknar på mått, vikt och vilket land paketet ska till.
Dom ligger i 2 veckor innan dom skickas tillbaka till oss.
Det är alltid fraktfritt om du handlar över 1500kr eller om du använder några av våra erbjudande.
Just nu har vi ingen butik du kan besöka. Ibland har vi lagerförsäljning så håll kolla på Facebook och Instagram för när och var. Vi brukar också dyka upp på tex Gatebil etc då och då.
[lang2]
Below FAQ are some common concerns of our clients before purchasing the theme, if you have other questions, please just send it to support@halothemes.com
Please make sure that you follow below steps:

1/ Download the package from themeforest.net (the file is in zip format)

2/ Extract the file you've just downloaded.

3/ Find this file from the extracted data: ella_theme_package_1_0_X.zip, then you just need to upload this file to your Shopify store.

To save your time and reach our support quickly, please follow below steps:

1/ Create a staff account for us (with Themes permission and Settings permission) http://docs.shopify.com/manual/settings/account/staff-members

2/ Capture screenshot or video for the issue you get.

3/ Specify which template and version you are using.

4/ Describe clearly how to reproduce the issue.

5/ Send all information (staff account, screenshot, video, template name and version, description of the issues, link) to support@halothemes.com

Yes, we will assist you to install the template if needed
Yes, we do. Please send your customisation requests to support@halothemes.com, we will give you our quote. Thank you.
Yes. You can turn on/off the animation in the Setting page.
Yes. You can turn on/off almost any blocks on the page (featured products, slideshow, banners, related products, recent products,...).
Yes, we have a setting for you to switch between these two options: Display on Hover and Display on Click.